N46 - Klantgericht communiceren

Steeds nadrukkelijker komt het kwaliteitsaspect van de dienstverlening in de dagelijkse beroepspraktijk van chauffeurs naar voren. Chauffeurs zijn het visitekaartje van het bedrijf en hebben direct contact met de klanten.

De cursus Klantgericht Communiceren is belangrijk voor het afwikkelen van vervoersopdrachten. Dit geldt ook voor de communicatie tussen chauffeurs en hun leidinggevenden en collega’s. Deelnemers leren zich een representatieve houding aan te nemen naar klanten/ leidinggevenden en collega’s. Ze leren beter communiceren en in bepaalde situaties vanuit een juiste beroepshouding te handelen.

Inhoud

  • Representativiteit en beroepshouding
  • Klantbenadering, commercieel gedrag, informatie en functie
  • Klachtenafhandeling
  • Correcte mondelinge en schriftelijke communicatie
  • Omgaan met stressvolle situaties
  • Omgaan met agressie

Duur opleiding

2 dagdelen (± 8 uur inclusief pauze)

Aantal deelnemers

10-15 personen

Waarde nascholing

7 uur theorie

Wilt u meer informatie of een persoonlijke afspraak?

Neem dan gerust contact met ons op. Wij beantwoorden graag uw vragen in een persoonlijk gesprek.

Meer info? Bel: bel ons

0115-763005

 ma - vr: 8:00 - 20:00 | za: 8:00 - 12:00

offerte-vragen

 
  

Meer info? Bel: bel ons

0115-763005

 ma - vr: 8:00 - 20:00 | za: 8:00 - 12:00

Vraag geheel vrijblijvend uw offerte

Waarom TransportRisico?

  • Meer dan 30 jaar ervaring in transport en logistiek
  • Deskundig en onafhankelijk
  • Eén contactpersoon
  • Maatwerk voor elke situatie

KvK

AFM

Kifid

53853563

12040437 (NL/BE)

300.014745

kifid